مطالب ضد دختر ها سایت جهانی باکس 14 سایت جهانی باکس 14 سایت جهانی باکس 14 کسب درامد از طریق پاپ اپ
یک باکس
مطالب ضد دختر ها
مطلب باحال ضد دختر مرد اولي : امان از دست اين زنها ! زنم تمام دارائيمو برداشت و رفت ! دومي : خوش به حالت ! زن من تمام دارائي مو برداشت و نرفت ! * * * * * * * * * * * * يه روز يه دختر دعا مي كنه خدايا : من چيزي براي خودم نمي خوام فقط يه داماد خوب و خوشگل نصيب مادرم كن !!! * * * * * * * * * * * * دو راه براي خانم مهندس شدن هست: اينقدر درس بخوني تا خانم مهندس شي. يه شوهر مهندس پيدا كني !!! * * * * * * * * * * * * دختره به دوستش زنگ ميزنه ميگه , يه پسره دنبام راه افتاده , چيكار كنم؟ دوستش ميگه خوب تندتر راه برو!! دختره ميگه من دارم تند ميرم ولي اون خاكتوسر خيلي يواش راه ميره! * * * * * * * * * * * * يه دختره به يه پسره ميگه اگه منو بوس كني واسه هميشه براي تو ميمونم پسره ميگه: ممنونم از هشداري كه بهم دادي !!! * * * * * * * * * * * * زن به مرد : عزيزم تو از چيه من بيشتر خوشت ميآد ؟ از اخلاق خوبم يا از بدن خوش فرمم !؟ مرد : از هيچكدوم عزيزم ! من از اعتماد به نفست خوشم مياد !!! * * * * * * * * * * * * زن به شوهر : مي خواي دفتر يادداشتت باشم تا هميشه همراهت باشم ؟ مرد : عزيزم سر رسيدم باش تا هر سال عوضت كنم !

نظرات شما عزیزان:

رزا
ساعت13:57---24 ارديبهشت 1393
میتونه فحشم باشه
پاسخ:معنیش یعنی چی حالا


رزا
ساعت2:46---24 ارديبهشت 1393
█▀███▀▀███▀▀███▀▀███ ▀▀███▀█

█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
پاسخ: معنیشا نفهمیدم فحش که نیس هان؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : رضا و احسان